egyedi árajánlat alapján

szolgáltatás csomagok
 

Három csomagot kínálok, de ezen kívül még számtalan dologban lehetek segítségedre.

Válaszd ki azt a csomagot, amelyik a leginkább megfelel az igényeidnek. Minden esetben egyedi árajánlatot adok. Az árat befolyásolja, hogy egyszeri projektről van szó vagy hosszabb távú együttműködés jön létre.

BLOG

N
bejegyzés feltöltése és formázása
N
fotók beszerzése
N
grafika készítése
N
segítség blogtémák kutatásában, konkurencia elemzés
N
meglévő blogposztok optimalizálása, adatok, tények ellenőrzése, hogy még mindig pontosak-e
N
forrásokra, számokra, kutatási adatokra épülő blogposzthoz kutatómunka.

KAMPÁNY

N
fotók beszerzése, grafika készítése
N
animált videók készítése (termékvideó, reklámspot)
N
segítség a piackutatásban,
funnel hacking
N
landing oldal
N
sales oldal

GRAFIKA

N
közösségi média elemek tervezése: borítóképek, bejegyzések (képek beszerzése, grafika készítése)
N
közösségi média oldalakhoz reklámspot, promóciós videók készítése
N
prezentációk készítése diavetítés vagy videó formátumban (sablonok, grafika, diagramok készítése, tartalom formázása)

Nem látod a csomagot, amit kerestél?

Össze tudok állítani valamit, csak Neked. Csak annyit kell tenned, hogy felveszed velem a kapcsolatot és felvázolod az igényeid.

Van olyan feladatod, ami már tegnap is későn lett volna?

Szerencsére rugalmas vagyok! Ha van sürgős projekted vagy feladatod, amelyre még nem vagy felkészüve, tudok segíteni. Hívj, hogy egyeztethessük, mire van pontosan szükséged és meg tudjuk beszélni sikerül-e időben elkészíteni a munkát.

Folyamatos kapcsolatot vagy segítséget szeretnél?

Folyamatos adminra, marketing támogatásra vagy menedzsmentre van szükséged?
Szükséged van olyan feladatokra és projektekre, amelyek hetenként történnek? Állítsunk össze egy olyan csomagot, amely mindkettőnk számára megfelel. Így pihenhetsz és tudhatod, hogy mindent megteszek.

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Mi a virtuális menedzser? Virtuális asszisztens vagy?

A virtuális üzleti menedzser középpontjában a “menedzsment” áll, hogy szemmel tartsa a nagy képet, összefogja az egész folyamat minden egyes alkotóelemét (projektek, csapattagok, feladatok, költségek stb.) annak biztosítása érdekében, hogy minden projekt időben és hatékonyan befejeződjön.
Minden feladatot és projektet kezelnie kell, nem csak a sajátját. A virtuális asszisztens ezzel szemben egy-egy konkrét feladatot végez el, amivel megbízták.
A virtuális üzleti menedzsernek a felelősségi szintje is sokkal magasabb, hiszen nemcsak a saját egyéni munkájáért felel (mint egy virtuális asszisztens), hanem felelős a teljes vállalkozás sikeréért és zökkenőmentes működéséért.
Éppen ezért, a virtuális üzleti menedzser egyszerre csak néhány ügyféllel dolgozik, mert csak így képes hatékonyan működni ebben a minőségben. A virtuális asszisztensek általában 5-10 ügyféllel is dolgoznak, az egyes ügyfelek terhelésétől függően.
Tehát a virtuális asszisztensekhez hasonlóan dolgozom, de hozzáférhetsz egy speciálisabb készségkészlethez. Elmondhatod mit akarsz elérni, és együtt fogok dolgozni ennek elérése érdekében.

Hogyan fogunk kommunikálni?

Általában telefonon, e-mailben, Skype-on keresztül. Virtuális projektmenedzserként úgy gondolom, hogy ez nagyszerűen működik az ügyfelek többsége számára.

Mikor és hogyan kell fizetni?

Vállalkozásod igényeire szabott egyedi árajánlatot adok, mely alapján a munka díját előre szükséges átutalnod.

Az áraim bruttó árak, alanyi mentesség miatt ÁFÁ-t nem tartalmaznak.

Az elvégzett munkáról minden esetben a magyar jogszabályoknak megfelelő, hiteles elektronikus számlát kapsz a megadott email-címedre.

Minden projektet elvállalsz?

Csak azokat a jelentkezéseket vállalom el, amikor valóban tudok segíteni és nem vállalok olyan projektet, amelyik nem áll közel hozzám vagy elveimmel ellentétes.

Mi a munkaidő?

Hétfőtől péntekig dolgozom, és általában munkaidőben tudok beszélgetni. Ha kérdésed van, vagy valamilyen projektre van szükséged a szokásos munkaidőn kívül, akkor megbeszélhetünk valamit, ami mindkettőnk számára működik.

Milyen technológiával és szoftverrel dolgozol?

Íme néhány olyan program és szoftver alkalmazás, amelyben tapasztalatom van:
– Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint),
– Google Drive (dokumentumokhoz, táblázatokhoz és együttműködéshez)
– kép és e-book szerkesztés: Canva
– Közösségi média (Facebook, Instagram, LinkedIn)
– e-mail marketing, hírlevélküldő: ActiveCampaign
– chatbot: Chatfuel
– weboldalak: WordPress, Woocommerce, Divi
De gyorsan tanulok, ha szükséged van rá, hogy olyan eszközzel vagy szoftverrel dolgozzon, amely itt nem szerepel, csak tudasd velem.

Bízhatok benne, hogy az üzleti vállalkozásomban dolgozol?

Számomra a titoktartás alapvető követelmény, tudok bizalmas információkat kezelni.
Amikor együtt dolgozunk, az információkat, az üzleti folyamatokat és az ügyféladatokat biztonságban és bizalmasan fogom megőrizni. Hajlandó vagyok titoktartási nyilatkozatot is aláírni, mielőtt dolgozunk.
Ráadásul nem alkalmazottat foglalkoztatsz, és nem csak újabb vállalkozó vagyok. Úgy gondolom, hogy sikered és vállalkozásod növekedése elengedhetetlen a saját vállalkozásom növekedéséhez, ezért bízhatsz bennem, hogy a legfontosabb érdekeid alapján cselekedjek.

Miért válassz engem? Mi várható, ha velem dolgozol?

Korszerűsítés: átnézem a már alkalmazott folyamatokat, egyszerűsítem és optimalizálom azokat.

Vállalkozói ismeretek: tudom, milyen érzés egy vállalkozás tulajdonosának lenni, mert én is az vagyok!

Reakciókészség: gyorsan reagálok minden kérdésre, különösen vészhelyzet esetén.

Automatizálás: olyan automatizálási rendszereket hozunk létre, amelyek gondoskodnak a dolgokról anélkül, hogy a kisujjadat kellene mozdítanod.

Szakértői tanácsok: tudom, hogyan lehet optimalizálni dolgokat az irodában, és segíthetek kitalálni az elvégzendő feladatokat.

Ezen kívül számos más előnyöd származhat, ha velem dolgozol együtt…

Ezen kívül számos más előnyöd származhat, ha velem dolgozol együtt…

Küldj üzenetet!

Nem találtál választ? Örömmel fogadom kérdéseidet.

tellerne@partneriroda.hu
+36 20 225 4955
H-P: 8.00 - 18.00